2012. július 5., csütörtök

Seven Sisters és Church Farm

Elhagytuk Hastingset és hegyi utakon közeledtünk újabb célpontunk felé a Seven Sisters szemkápráztató sziklái felé. A szél felerősödött (még az akkorinál is erősebb lett), gyönyörű lankák között húzódott az út melyen haladtunk.  Zöld mezők és bégető birkák mindenütt. Egy órányi út után megláttuk ismét a tengert.  Egy sziklaszirten volt a buszparkoló, lassan lekóvályogtunk a buszról, hogy szemügyre vegyük az említett természeti képződmény-együttest.  Valóban gyönyörű volt.
A Seven Sisters sziklák a kilátóról

A kilátóról rögtön elkezdtek csattogni fényképezők, szebbnél szebb fotók születtek. A tájban való gyönyörködésen kívül sokan a szelet "élvezték".  Tényleg nagyon erős volt, lassan még minket is megmozdított a kisebb kavicsok ide-oda repkedtek a szél süvítő hangja egyforma háttérzajjá vált.  Néhányan a csoportból elhatároztuk, hogy a kilátó mellett falejárón lemegyünk a tengerpartra és onnan folytatjuk amatőr fotóskodásunkat, néhányan viszont visszatértek a buszba fáradtságra, a szélre vagy rosszullétre hivatkozva. Nehezen levánszorogtunk a homokba.

Valóban gyönyörű volt, viszont lassan kezdett beesteledni. Visszaszálltunk a buszra, ahonnan egy bevásárló központ felé vettünk utunkat(névszerint: ASDA) . Miután bevásároltunk a busz egyenest Bognor Regis felé vette az irányt ahol a Church Farm nevezetű Holiday Park volt, ez szolgált szállásunkként. Hatalmas területen helyezkedett el ez  a "lakókocsi" park. Miért írtam idézőjelbe? Mivel pontosan ezeket Mobile Home-nak nevezik( idegenvezetőnk mintha fonetikusan olvasta volna, tájszólással Móóbájlhóómnak ejtette). Megszereztük csomagjainkat és eligazítottak minket lakásunk felé. Azt mondták keressük a körforgalmat, elsőnek persze egy teljesen másik körforgalmat találtuk meg, utána pedig hosszas keresgélés után megtaláltuk.

Szép volt és jól felszerelt. Tűzhely, kenyér pirító, vízforraló, hűtő, LCD TV, kandalló, szobák fürdőszobák és kényelmes bútorok. Ez szolgált az elkövetkező tíz napban otthonként. Első "vacsoránk " összedobása utána pedig leteszteltük az ágyakat és felkészültünk a következő napra.